MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Στα 22 της χρόνια και μετά από μια μεγάλη σιωπή γύρω απο τη σχέση της με τον Michael Buble μιλάει για πρώτη φορά για την αγάπη που γεννήθηκε ανάμεσά τους, τη δέσμευση και την επιθυμία της να παντρευτεί με τον Καναδέζο τραγουδιστή, να αποκτήσουν παιδιά και να ζήσουν στο Hollywood. Χέρι μέ χέρι μαζί με ένα από τα αστέρια του "Alguien que me quiera", μια ερωτευμένη γυναίκα.


"Σου το ορκίζομαι πως ανέκαθεν τον έβρισκα όμορφο, ελκυστικό και μου άρεσε όπως τραγουδούσε, αλλά όταν γνωριστήκαμε εγώ μόλις είχα βγει από μια σχέση και δεν ήταν μέσα στα σχέδιά μου να είμαι με κάποιον άλλον", δηλώνει η ηθοποιός. Και ναι, μετά από εννέα μήνες σχέσης κι αφού γύρισε τον κόσμο στο πλάι του ταλαντούχου συντρόφου της, η αγγελική ξανθιά μας επέστρεψε στο σπίτι των γονιών της στο Parque Chas και στα στούντιο του Pol-Ka, όπου υποδύεται την Bianca, μία από τους πρωταγωνιστές του "Alguien que me quiera", την κωμική σειρά που προβάλλεται από το El Trece. Η Luisana εξομολογείται ότι ο Michael πολλές φορές την έχει συνοδεύσει στα γυρίσματα. Αν και δεν μιλά με όλους, μιας και δεν ξέρουν όλοι αγγλικά, ο ίδιος περνάει καλά. Του αρέσει να τη συντροφεύει στη δουλειά της. H πρώτη τους συνάντηση; "Μετά από μια συναυλία του το Νοέμβριο, όπου μόνο ειδωθήκαμε και χαιρετηθήκαμε, γιατί δεν μιλούσα αγγλικά ούτε αυτός ισπανικά, ο Michael μου ζήτησε το e-mail μου και ξεκίνησε να μου γράφει. Ήταν Μάρτης και μου είπε ότι τον Απρίλη θα ερχόταν στην Αργεντινή για μια δουλειά με τη Warner Brothers. Τότε συναντηθήκαμε ξανά και βγήκαμε για φαγητό με έναν μεταφραστή μαζί μας". Ο Michael Buble μιλώντας στην εκπομπή της Oprah Winfrey δήλωσε ότι η σύντροφός του δεν μιλούσε καλά αγγλικά. Άραγε η γλώσσα ήταν αρχικά ένα εμπόδιο; "Όχι. Στην αρχή δεν μιλούσαμε στο τηλέφωνο. Επικοινωνούσαμε μέσω του υπολογιστή με ένα πρόγραμμα που το λένε iChat, με το οποίο μπορείς να μιλάς και να βλέπεις τον άλλον. Χρειαζόμουν να βλέπω το πρόσωπό του και να διαβάζω τα χείλη του. Βέβαια αυτός μαζί του είχε έναν μεταφραστή. Τώρα δε χρειαζόμαστε κανένα τρίτο πρόσωπο για να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον". Η οικογένεια όμως της νεαρής ηθοποιού είχε πρόβλημα στην επικοινωνία με τους γονείς του Michael. "Στην αρχή υπήρξε ένα μικρό πρόβήμα, αλλά τώρα είναι μια χαρά. Όταν υπάρχει καλή διάθεση η επικοινωνία γίνεται πιο εύκολη". Ο σύντροφος της Luisana δε ζει στην Αργεντινή. "Έχει σπίτια ανά τον κόσμο και όλα διαθέτουν ρούχα και προσωπικά αντικείμενα. Αλλά η οικογένειά του μένει στο Vancouver στον Καναδά". Τους τελευταίους μήνες η Luisana συνόδευσε τον αγαπημένο της στην περιοδεία του και δύο είναι τα μέρη που την ενθουσίασαν. "Το Παρίσι και το Σίδνευ. Στο Παρίσι από το μπαλκόνι του ξενοδοχείου μπορούσες να δεις τον πύργο του Άιφελ. Καθόμασταν σε μια πλατεία κι ήταν υπέροχο να βλέπεις τον πύργο να αλλάζει χρώμα κάθε πέντε λεπτά. Ήταν πολύ ρομαντικό". Ο Michael φυσικά είναι πολύ αναγνωρίσιμος σε πολλές χώρες. Οι θαυμαστές του άραγε ενοχλούν τη Luisana; "Τον ακολουθούν παντού. Δεν μπορούσε να βγει έξω να περπατήσει. Τα τραγούδια του είναι πρώτα στο Λονδίνο και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τις περισσότερες φορές κυκλοφορούσε με ανθρώπους της ασφάλειας". Οι προσωπικές ερωτήσεις συνεχίζονται και η 22χρονη ηθοποιός δε διστάζει να απαντήσει τι ερωτεύτηκε στον Michael Buble. "Πολλά πράγματα αλλά κυρίως την απίστευτη, ζεστή κι ευτυχισμένη οικογένεια που έχει. Αυτό φαίνεται και σε εκείνον. Είμαι πολύ ερωτευμένη. Όταν ξεκινήσαμε δεν ορίσαμε καμία ημερομηνία, γιατί δεν περιμέναμε ότι αυτό θα κρατήσει τόσο πολύ... αλλά έγινε. Στον Michael έχω βρει τον άντρα της ζωής μου: με έχει σαν πριγκίπισσα. Είναι πολύ ευγενικός και τα πάει πολύ καλά με την οικογένειά μου. Αυτό είναι σημαντικό όταν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις μια κοινή ζωή με κάποιον. Επίσης, οι γονείς μου δεν φοβούνται το γεγονός ότι φεύγω στο εξωτερικό. Πέρυσι που τον συνόδευσα σε πολλά ταξίδια ήταν και οι οικογένειές μας μαζί". Η συζήτηση περνά στην πρόταση γάμου που δέχτηκε η Luisana. "Ήταν κάτι πολύ γλυκό και ρομαντικό. Και οι δυο μας φορέσαμε τις βέρες και υποσχεθήκαμε αγάπη. Δεν θα πω κάτι περισσότερο, αλλά ήταν μια υπέροχη στιγμή. Το δαχτυλίδι το φοράω σχεδόν όλη την ώρα. Τώρα βέβαια το έχω βγάλει γιατί έχω γύρισμα και η Bianca δεν είναι δεσμευμένη. Όσον αφορά το γάμο ακόμη δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία. Δεν έχουμε αποφασίσει πού ούτε πότε, αλλά έχουμε σκοπό να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά. Σίγουρα δε θα γίνει μέσα στο 2010". Λίγο μετά τη σχέση τους ο Michael κυκλοφόρησε ένα τραγούδι, το "Haven't met you yet", στο video clip του οποίου συμμετέχει και η αγαπημένη του. To τραγούδι αυτό είναι γραμμένο για τη Luisana. "Όταν συναντηθήκαμε τον Απρίλιο μου έδωσε ένα CD λέγοντάς μου ότι είναι για μένα και θα γίνει μεγάλη επιτυχία. Ήταν το Haven't met you yet. Το τραγούδι μιλάει για τα συναισθήματά του για μένα. Μου άρεσε πολύ". Ένα ακόμη κοινό τους στοιχείο είναι η μουσική, μιας και η Luisana την αγαπά και τα τελευταία χρόνια κάνει μαθήματα σαξοφώνου. "Ο Michael με έχει ακούσει να παίζω και του άρεσε. Σε ένα από τα ταξίδια μας στο Vancouver μου έκανε δώρο ένα σαξόφωνο. Όταν ταξιδεύω κάνω μαθήματα με έναν φίλο του μουσικό, αλλά για μένα είναι μόνο ένα χόμπυ. Εγώ αγαπώ την υποκριτική. Ακόμη δεν έχω συνθέσει κανένα τραγούδι. Παρόλο που επικοινωνούμε άψογα στα αγγλικά δεν έχω αποκτήσει ακόμη τόσο καλό λεξιλόγιο για να γράψω ένα κομμάτι. Κάποια μέρα θα ήθελα να μπορέσω να του αφιερώσω ένα τραγούδι". Για εκείνη η απόσταση που τους χωρίζει δεν αποτελεί εμπόδιο στη σχέση τους. "Βλεπόμαστε κάθε δύο εβδομάδες. Εκείνος οργανώνει τα shows του για να μπορεί να ταξιδεύει κι εγώ έχω άδεια από το Pol-ka για να κάνω το ίδιο". Επίσης, το τελευταίο διάστημα ακουγόταν έντονη φημολογία ότι η ηθοποιός του "Alguien que me quiera" θέλει να ανοίξει τα φτερά της ως το Hollywood και τώρα με τον Καναδέζο τραγουδιστή στο πλάι της, της δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία. "Έχω μιλήσει με σκηνοθέτες και studios του Hollywood. Είναι μια προσπάθεια που θα κρατήσει τέσσερα χρόνια. Ο Michael είναι κάποιος που με βλέπει ως γυναίκα και ως καλλιτέχνη. Θέλει να είμαι ευτυχισμένη και πιθανώς ένας από τους τρόπους να είμαι πιο κοντά σε αυτόν και να τον συντροφεύω είναι να δουλέψω στο Hollywood. Γι' αυτό κι εκείνος με παρακινεί αν και τώρα κάνει πολλές περιοδείες στην Ευρώπη. Είμαι πολύ αισιόδξη γι' αυτήν την προσπάθεια, γιατί αγαπώ αυτό που κάνω. Θέλω να παντρευτώ και να κάνω παιδιά αλλά ποτέ να μην αφήσω την υποκριτική". Όταν όμως το ευτυχισμένο ζευγάρι παντρευτεί ποιός θα είναι ο τόπος κατοικίας τους; "Όπως τώρα θα βλεπόμαστε κάθε δύο εβδομάδες. Όλα θα μείνουν ίδια. Πρόβλημα θα προκύψει όταν αποκτήσουμε παιδιά μιας και θα πρέπει να περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί. Το σίγουρο είναι ότι δε θέλω τα παιδιά μου να γεννηθούν στην Αργεντινή. Υπάρχει μεγάλη ανασφάλεια εδώ. Δεν ξέρω ακόμη πού θα ζήσουν τα παιδιά μας. Κάπου που να μπορούν να καβαλάνε το ποδήλατο και να παίζουν έξω στο δρόμο. Ακόμη δεν ξέρουμε ποιο μέρος θα είναι αυτό". Η Luisana δεν έχει πολύ καλή σχέση με την κουζίνα. Και ο ίδιος ο Michael έχει δηλώσει ότι η κοπέλα του δεν ξέρει να μαγειρεύει. "Η δύναμή μου βρίσκεται στην τέχνη. Ο Michael μαγειρεύει απίστευτα κι επίσης καθαρίζει. Πάντα τον πειράζω και του λέω ότι σε αυτή τη σχέση αυτός είναι η γυναίκα κι εγώ ο άντρας. Κάνει χειροποίητα μακαρόνια, κοτόπουλο, ριζότο και μια απίστευτη σούπα με λαχανικά. Τον βοηθάω στη μαγειρική, αλλά ο ειδικός στις γεύσεις είναι αυτός". Στο τέλος ο δημοσιογράφος τις βάζει ένα δίλημμα: θα άφηνε την ηθοποιία αν της το ζητούσε ο Michael; "Ποτέ δε θα μου το ζητούσε αυτό, όπως ούτε κι εγώ θα απαιτούσα να σταματήσει το τραγούδι. Έτσι γνωριστήκαμε και ελπίζω στα εβδομήντα μας χρόνια, περικυκλωμένοι από εγγόνια, να εξακολουθούμε και οι δύο να ασχολούμαστε με αυτό που αγαπάμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου