MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

marizza h mia?

                                                                                                         

Σε ποια μοιάζεις περισσότερο στη Mia ή στη Marizza?

Πως θα συμπεριφερόσουν αν ήσουν μαθήτρια στο Elite Way School?

Kάνε το παρακάτω τεστ και δώσε την απάντηση στις ερωτήσεις σου.

1 Οι γονείς σου σε αναγκάζουν να πας στο Vacance club.Όταν φτάνεις,όμως,διαπιστώνεις ότι υπάρχει μια παρέα που κάνει κουμάντο.Πώς αισθάνεσαι?

α.Ενοχλούμαι πολύ.Δε μου αρέσει αυτή η παρέα,θα φτιάξω τη δική μου και θα τους ανταγωνιστώ.Είμαι βέβαιη γι αυτό!

β.Αρχικά με πιάνει αμόκ από το φόβο.Όμως σιγά σιγά θα φτιάξουμε τη δική μου παρέα για να κατακτήσουμε τα πιο ωραία αγόρια....Ουάου!

γ.Είμαι πολύ ευχαριστημένη που μπήκα στο πιο μοδάτο κλαμπ του Μπουένος Άιρες!Θα γνωρίσω τόσο κόσμο και θα εκμεταλλεύομαι τις ανόητες (χι,χι)!

2 Φαντάσου ότι φοιτάς κι εσύ στο Elite Way School και αντιλαμβάνεσαι ότι δε σε αφήνουν στιγμή μόνη.Ξέρεις γιατί τους αρέσεις τόσο?

α.Γιατί έχουμε πολλά κοινά σημεία:φίλους,δεσμούς,πάρτι...Όλες ζούμε τα ίδια πράγματα

β.Γιατί έχω φοβερό στιλ!Όλα τα κορίτσια τρελαίνονται για τα ρούχα μου .

γ.Για το δυναμικό μου χαρακτήρα!Μου αρέσει να διαμαρτύρομαι και με διασκεδάζει να συγκρούομαι συνέχεια

3 Μια φίλη σου νιώθει άσχημα με τον εαυτό της και είναι πολύ πεσμένη.Τι κάνεις για να της ανεβάσεις το ηθικό?

α.Αν έχει πρόβλημα με τον εαυτό της,της λέω να αλλάξει,και το πρόβλημα θα λυθεί αμέσως.

β.Τη βγάζω έξω για διασκέδαση ώστε να ξεχάσει τα προβλήματά της.Κινηματογράφος,παρέες,shopping,γέλια,μυστικά...

γ.Της λέω ότι είναι τρελή και ότι εμένα μου αρέσει όπως είναι!Της πρoτείνω να γραφτεί σε μια δραστηριότητα που θα την κάνει να νιώσει καλά,π.χ. σε μια ομάδα χορού.

4 Ο Pablo είναι καβγατζής και σου επιτίθεται συνέχεια,αλλά μια μέρα σου δίνει ένα φιλί (συμβαίνει θυμηθήτε τόσα επεισόδια.)Εσύ...

α.Του λέω απότομα ότι με αηδιάζει και ότι αν το ξανακάνει,να ξεχάσει την κιθάρα του!

β.Τον απομακρύνω και του λέω ότι είναι ένας χαμένος και δε θα ήμουν ποτέ μαζί του.(δυστυχώς και αυτό συνέβαινε πρίν το φιλί στη φυλακή,

γ.Τρελαίνομαι!Ο Pablo είναι ο μεγαλύτερος κούκλος σε όλο το Elite Way,κι ας είναι λίγο τρελός!χε χε!

5.Κάποιος σου κάνει ένα αστείο και δημοσιεύει μια καθόλου κολακευτική φωτογραφία σου σε ένα περιοδικό.Πώς αντιδράς?

α.Ντρέπομαι πολύ και αγοράζω όλα τα περιοδικά απο το περίπτερο ώστε να μην τα δει κανένας άλλος.

β.Κινώ γη και ουρανό για να ανακαλύψω ποιός το έκανε και όταν θα τον βρώ,θα του κάνω τη χειρότερη πλάκα!

γ.Μαθαίνω ποιος το έκανε και στη συνέχεια του κάνω τη ζωή δύσκολη:

6.Αν σου χάριζαν ένα ταξίδι με όρο να διαλέξεις τον προορισμό.Θα πήγαινες...

α.Στο Μάτσου πίτσου που είναι στο Περού

β.Μα φυσικά στη Νέα Υόρκη

γ.Δε μου αρέσει τίποτα απο τα δύο.Κάπου αλλού...

7.Όταν θέλεις να κάνεις κάτι άλλο απο αυτό που λένε οι γονείς σου,πώς το πετυχαίνεις?

α.Κάνω μούτρα και τσιρίζω σαν μικρό παιδί για να αλλάξουν γνώμη.

β.Τους λέω ότι είναι άδικο και καθώς γκρινιάζω πολύ,με αφήνουν τελικά να κάνω ότι θέλω.

γ.Τους εξηγώ ότι είναι αδύνατο αυτό που θέλουν.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1 2 3 4 5 6 7

α.6 α.3 α.9 α.6 α.3 α.9 α.9

β.9 β.9 β.3 β.9 β.6 β.6 β.6

γ,3 γ.6 γ.6 γ.3 γ.9 γ.3 γ.3

Προσθέστε τη βαθμολογία που έχετε ανάλογα με τον αριθμό κάθε απάντησης.

πχ: Ι ερώτηση επέλεξα το α που ισούται με 6 και 2 ερώτηση το α που ισούται με 3 οπότε 6+3=9

Η διαδικασία αυτή θα γίνει ΚΑΙ με τις 7 ερωτήσεις ΟΧΙ μόνο με τις 2

Μολις κάνετε την πρόσθεση θα πρακύψει αυτό:

Αν συγκέντρωσες πάνω απο 51 βαθμούς εσύ και η Μια.... είστε μία.

Αν συγκέντρωσες μεταξύ 33-50 βαθμούς είσαι ίδια η Marizza.Μαντεύω ότι σου αρέσει και o Pablo.

Αν συγκέντρωσες λιγότερους από 32 βαθμούς

Μοιάζεις και στη Μarizza και στη Mia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου